Všeobecné obchodné a reklamačné podmienky e-shopu www.galanteriakatarina.sk
(v zmysle zákona č. 102/2014, zákona č. 22/2004 a zákona č. 250/2007)
Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného pod doménou www.galanteriakatarina.sk) je:
Katarína Boggerová IWA, Hurbanova 1491/14, 031 01 Liptovský Mikuláš.
Miesto podnikania predávajúceho: Hurbanova 1491/14, 031 01 Liptovský Mikuláš.
IČO: 32589638
DIČ: 1020477260
IČ DPH: Neplatca DPH
Zapísaný pod spisovou značkou OŽP-Z/2007/01024-2/CR1, / Okresným úradom v Liptovskom Mikuláši,
číslo živnostenského registra: 505-1378
E-mail: strikovanie@gmail.com
Tel. číslo: +421908913676
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Žiline pre Žilinský kraj,
Predmestská 71, P.O.Box 89
011 79 Žilina
Článok I – Pojmy
Predávajúci |
Spoločnosť Katarína Boggerová IWA, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti vo svojom mene, na svoj účet a ktorá prostredníctvom E-shopu predáva Tovar |
Spotrebiteľ |
Fyzická osoba, ktorá nakupuje Tovar prostredníctvom internetového obchodu na Doméne www.galanteriakatarina.sk a ktorej tento Tovar neslúži na výkon zamestnania, povolania alebo podnikania |
E-shop |
Internetový obchod Predávajúceho umiestnený na doméne www.galanteriakatarina.sk |
Tovar |
Tovar ponúkaný prostredníctvom E-shopu |
Objednávka |
Úkon Spotrebiteľa v súvislosti s E-shopom, ktorý vyjadruje vôľu Spotrebiteľa nakúpiť Tovar v E-shope |
Cena |
Celková cena uvedená v Objednávke, najmä cena za všetok Tovar, ktorý si Spotrebiteľ objednal a je uvedený v Objednávke, ako aj DPH (ak je predávajúci platca DPH), či iné dane, poplatky, vrátane ceny Dopravného |
Dopravné |
Cena za dopravu Tovaru k Spotrebiteľovi a prípadne manipuláciu s Tovarom (napr. vynáška Tovaru a pod.) |
VOP |
Tieto všeobecné obchodné podmienky |
Článok II – Všeobecné ustanovenia
- Tieto VOP upravujú:
- proces nákupu tovaru spotrebiteľom prostredníctvom e-shopu,
- podmienky predaja a nákupu tovaru prostredníctvom e-shopu predávajúceho,
- práva a povinnosti zmluvných strán, t. j. predávajúceho a spotrebiteľa vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi týmito stranami, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru prostredníctvom e-shopu predávajúceho.
Článok III – Objednávka a uzavretie zmluvy
- Spotrebiteľ si objednáva Tovar u Predávajúceho cez E-shop umiestnený pod doménou www.galanteriakatarina.sk.
- Popis toho-ktorého Tovaru, jeho vlastnosti, dostupnosť na sklade, jeho cena sú uvedené v E-shope pri tom-ktorom Tovare.
- Nákup Tovaru v e-shope nie je podmienený registráciou.
- Spotrebiteľ objednáva tovar u predávajúceho prostredníctvom e-shopu, a to podľa pokynov uvedených v tomto e-shope.
- Po stlačení tlačidla „DO KOŠÍKA“ pri tom-ktorom tovare sa objednaný tovar automaticky pridá do nákupného košíka toho-ktorého spotrebiteľa. Nákupný košík daného Spotrebiteľa je tomuto spotrebiteľovi kedykoľvek počas vytvárania objednávky k dispozícii na nahliadnutie.
- V náhľade nákupného košíka si Spotrebiteľ zároveň zvolí spôsob dopravy tovaru podľa možností, ktoré ponúka predávajúci.
- K cenám za jednotlivé tovary sa pripočíta aj cena za dopravné podľa zvoleného druhu dopravy, ak predávajúci umožňuje dopraviť tovar viacerými spôsobmi.
- Objednávku Spotrebiteľ dokončí stlačením tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“. Predtým sa odporúča spotrebiteľovi oboznámiť s týmito VOP, stlačením tlačidla „Obchodné podmienky“.
- Odoslaním Objednávky, t. j. stlačením tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ spotrebiteľ zároveň potvrdzuje, že sa oboznámil/bol predávajúcim informovaný aj o:- vlastnostiach tovaru a celkovej cene, ktorú je spotrebiteľ povinný predávajúcemu uhradiť.
- Po vytvorení Objednávky bude táto Objednávka zaregistrovaná v systéme e-shopu. Predávajúci zašle na e-mailovú adresu spotrebiteľa, ktorú tento uviedol pri registrácii, alebo pri objednávke nasledovné:
- potvrdenie objednávky s informáciami o objednávke,
- Formulár na odstúpenie od zmluvy,
- Reklamačný poriadok predávajúceho.
11. Doručením potvrdenia o prijatí objednávky podľa bodu 10 tohto článku VOP spolu s ostatnými dokumentmi Spotrebiteľovi sa zmluva o kúpe tovaru považuje za uzavretú, pričom jej predmetom je dodanie v objednávke špecifikovaného tovaru za tam uvedenú cenu.
Článok IV |
POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
1. Právo na odstúpenie od zmluvy |
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy aj bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. |
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, kedy vám bol tovar doručený. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. |
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, telefonicky, alebo e-mailom) na adrese „Katarína Boggerová, Hurbanova 1491/14, 031 01 Liptovský Mikuláš, alebo emailom na adresu strikovanie@gmail.com , alebo telefonicky na číslo +421908913676. Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom našej internetovej stránky [www.galanteriakatarina.sk]. Ak využijete niektorú z týchto možností, prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom nosiči (napríklad e-mailom). Na tento účel môžete použiť aj vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, alebo si ho môžete stiahnuť, vytlačiť, vyplniť a poslať nám akýmkoľvek spôsobom uvedeným v bode 1, na stránke nášho webového sídla, linka http://www.galanteriakatarina.sk/galanteriakatarina/5-Formular-Odstup-od-zmluvy |
Lehota na odstúpenie od zmluvy zostane zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy. |
Článok V |
1. Dôsledky odstúpenia od zmluvy |
Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená na Váš bankový účet, z ktorého ste nám zaslali platbu alebo po dohode s Vami iným spôsobom, napr. poštovou poukážkou na Vašu adresu, osobným prevzatím peňazí alebo zaslaním peňazí na iný Váš bankový účet, než aký ste použili pri Vašej platbe, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu Katarína Boggerová, Hurbanova 1491/14, 031 01 Liptovský Mikuláš, alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť, podľa toho, čo nastane skôr. Spôsob vrátenia tovaru v prípade odstúpenia od zmluvy: Zašlite nám tovar späť, alebo ho prineste na našu adresu, najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
2. Informácia o zodpovednosti spotrebiteľa za škodu vzniknutú na vrátenom tovare. Zodpovedáte iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Článok VI Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov (ďalej "ARS") Dňom 1. februára 2016 nadobudol účinnosť zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Cieľom tohto zákona je vytvorenie novej možnosti pre spotrebiteľov riešiť svoj spor s predávajúcim rýchlo, efektívne, menej formálne a predovšetkým bezplatne, resp. len s minimálnymi nákladmi. Ide o dosiahnutie zmierlivého riešenia, resp. dohody medzi spotrebiteľom a predávajúcim o vyriešení sporu, ktorá sa po súhlase oboch strán s jej znením stáva záväzným právnym podkladom. Všetko o tomto efektívnom a bezplatnom riešení spotrebiteľských sporov, vrátane formulára na vyplnenie údajov pre ARS, nájdete na webovej stránke Slovenskej obchodnej inšpekcie, keď kliknete na linku dole. Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov | Slovenská obchodná inšpekcia - soi.sk
Článok VII Reklamačný poriadok Zodpovednosť predávajúceho Predávajúci nezodpovedá za vady ak: Lehoty na uplatnenie reklamácií Práva spotrebiteľa Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
|